Telefon:  +420 603 972 497
                     
Skip Navigation Linksoffice4u.cz  >  Podpora uživatelů  >  IS Munis - technická podpora

Základní registry – přechod na protokol TLS 1.2

Datum: 6/11/2018, Kategorie: Munis
Správa základních registrů rozeslala informaci o přechodu na komunikační protokol TLS 1.2 se silným šifrováním. Tento protokol se začne používat od 1. srpna 2018. Informační systém Munis je na tento přechod připravený.

HF 3.29.1.1 – společná oprava aktualizace

Datum: 6/6/2018, Kategorie: Munis
Vyžaduje nainstalovanou aktualizaci 3.29.1. Z důvodu aktualizace aplikačního serveru je nutné před instalací ukončit všechny moduly IS Munis na všech stanicích.

Mzdy 2018 verze 3.811

Datum: 5/29/2018, Kategorie: Externí/Soft-PC/Mzdy/Mzdy Win

Personalistika verze 3.81

Datum: 5/25/2018, Kategorie: Externí/Soft-PC/Mzdy/Mzdy Win/Personalistika

Mzdy 2018 verze 3.81

Datum: 5/25/2018, Kategorie: Externí/Soft-PC/Mzdy/Mzdy Win

Servisní balíček Munis 3.29.1

Datum: 5/24/2018, Kategorie: Munis
Kumulativní aktualizace shrnující všechny úpravy systému provedené v letošním roce pro přípravu na GDPR a navíc obsahující další vhodná rozšíření zabezpečení v jádru systému a nový modul GDPR asistent pro zjednodušení výkonu práv subjektů údajů, k němuž všichni získávající časově omezenou licenci do konce července. Vyžaduje nainstalovanou aktualizaci 3.29.

Mzdy SQL 3.0

Datum: 5/24/2018, Kategorie: Externí/Soft-PC/Mzdy/Mzdy SQL

HF 3.29.0.14 (umožnění úprav v Evidenci obyvatel SQL a Správě adres pro EO SQL)

Datum: 5/24/2018, Kategorie: Munis/SQL/Evidence obyvatel
Umožnění provádění změn v uvedených modulech při chybně/dlouho probíhající replikaci adres z RÚIAN do adresního systému EO SQL. Vyžaduje aktualizaci 3.29. Podrobnější informace v detailu příspěvku.

Evidence obyvatel – odstranění hlášení při startu modulu

Datum: 5/24/2018, Kategorie: Munis/SQL/Evidence obyvatel
Pokud se Vám při spuštění modulu Evidence obyvatel či Správa adres zobrazuje hlášení, že aktuální stav systému nyní neumožňuje provádění změn v adresách, je potřeba provést postup uvedený v detailu příspěvku.

Tip pro Vás

Využijte podpory prostřednictvím e-mailu, podpora po telefonu není vždy optimální řešení.

Do e-mailu popište co nejlépe problém, popř. informace doplňte snímkem obrazovky.